Audi Q7, dvanáctiválcový turbodiesel!DIESEL TECHNIK - chiptuning BMW, chiptuning Porsche, chiptuning Bentley, chiptuning Ferrari a dalších značek...

chiptuning BMW, chiptuning Porsche, chiptuning Bentley, chiptuning  FerrariPotřebuje svět šestilitrové TDI se dvanácti válci v něčem tak nesportovním jako je Audi Q7? S nově vyvinutou vstřikovací soustavou Common Rail poskytuje tento dvanáctiválec o objemu šest litrů výkon 368 kW (500 k) a točivý moment 1000 Nm.

První vznětový motor V12 v sériovém automobilu na světchiptuning BMW, chiptuning Porsche, chiptuning Bentley, chiptuning 
Ferrariě zaručuje obrovitému SUV hodně nadprůměrnou dynamiku. Audi Q7 s tímto šestilitrem vystřelí z 0 na 100 km/h za 5,5 s. Maximální rychlost je naštěstí omezena při rychlosti 250 km/h.
Přenos tak mohutné hnací síly na vozovku zajišťuje zesílená šestistupňová samočinná převodovka Tiptronic a systém Quattro s dynamickým rozdělováním točivého momentu. chiptuning BMW, chiptuning Porsche, chiptuning Bentley, chiptuning  FerrariZa optimálních podmínek je tento poměr nastaven na 40:60 ve prospěch zadní nápravy.

Velká hnací síla je dostupná prakticky v celém rozsahu využitelných otáček také díky přeplňování dvěma turbodmychadly s proměnnou geometrií lopatek s maximálním plnicím tlakem 2,7 baru. Nejvyšší točivý moment 1000 Nm má řidič k dispozici od 1750 do 3250 min. Údajně kultivovaný běh a účinné spalování zaručuje přímé vstřikování Common Rail s maximálním vstřikovacím tlakem 2000 barů a piezoelektrickými vstřikovači. Audi Q7 V12 TDI se v průměru spokojí s 11,3 litry nafty na 100 km.

Vzduchové odpružení standardem

Podvozek Q7 V12 TDI je sériově vybaven adaptivním vzduchovým odpružením, elektronicky řízenými tlumiči, dvacetipalcovými koly a výkonnou brzdovou soustavou s keramickými kotouči vyztuženými uhlíkovými vlákny (vpředu s osmipístkovými třmeny, vzadu se čtyřpístkovými). Na přání se dodávají ráfky s průměrem 21 palců.